اوسكار جرافيكس

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما يخص برامج الكمبيوتر والإنتر نت و الجرافيكس

3 مشترك

محتاجه البرنامج ده ضروووووووووووورى

sweetlola
    sweetlola
    عضو مميز
    عضو مميز

محتاجه البرنامج ده ضروووووووووووورى Empty محتاجه البرنامج ده ضروووووووووووورى

مُساهمة من طرف sweetlola الأربعاء 21 أبريل 2010 - 12:34

ياريت اى حد يساعدنى لو يعرف البرنامج اللى بيعمل الصور الانيميشن او ال 3دى او الغمازة
    يعنى الصورة تبقى للعروسه مغمضه تحركها تظهر الصورة المفتحه
    لو حد عارف انا بتكلم عن ايه ياريت يقولى حتى اسم البرنامج بس محتاجه البرنامج ده ضروووووووووووورى Icon_cheers
    magdygabril
    magdygabril
    عضو مميز
    عضو مميز

محتاجه البرنامج ده ضروووووووووووورى Empty رد: محتاجه البرنامج ده ضروووووووووووورى

مُساهمة من طرف magdygabril الجمعة 23 أبريل 2010 - 16:41

انجليزى ده يامرسى

اختى الفاضله وضحى اكتر او اعرضى اى عمل له وانا انشاء الله هجيبهولك
    sweetlola
    sweetlola
    عضو مميز
    عضو مميز

محتاجه البرنامج ده ضروووووووووووورى Empty رد: محتاجه البرنامج ده ضروووووووووووورى

مُساهمة من طرف sweetlola السبت 24 أبريل 2010 - 10:57

اخييييرا حد عبرنى
    اوكيه والله انا حاولت واضح اكتر ما قدرت المهم هوة اللى انا توصلت له انه برنامج بتدخل عليه مثلا صورتين
    وهوة يعملهم شرائح مع بعض وبعد كده بنحط الصورة تحت خامه زى الاكريلك فبزاويه معينه تظهر صورة و بزاويه تانيه تظهر الصورة التانيه ومثال على كده كان فى مساطر زماان فيها صورة للكعبه الصبح بزاويه تانيه تظهر صورة للكعبه باليل
    وياريت اكون قدرت اوضح
    magdygabril
    magdygabril
    عضو مميز
    عضو مميز

مُساهمة من طرف magdygabril الأحد 25 أبريل 2010 - 11:15

لو هو برنامج فيديو يبقى قصدك على برامج كتير منهم الثرى دى ستوديو وده برنامج بيعمل تداخلات للصور مع بعضها وممكن تدخلى عليهم اغنيه وفيه مثال عليه موجود فى اى ويندوز اكس بى هتلاقى برنامج اسمه الموفى ميكر لو ده اللى قصدك عليه قوليلى وانا ارفعلك برنامج الثرى دى ستوديو ولو مش هو ده اميلى
    magdygabril@yahoo.com
    magdygabril
    magdygabril
    عضو مميز
    عضو مميز

مُساهمة من طرف magdygabril الأحد 25 أبريل 2010 - 11:18

اما بقى لو هو الموضوع صورتين بس بيتغيرو مع بعض فهو برنامج صناعة الصور المتحركه وبرضو فيه منه برامج كتير ومنهم الادوب ريدار اللى بينزل مع الفوتوشوب شوفى انتى تقصدى ايه
    sweetlola
    sweetlola
    عضو مميز
    عضو مميز

مُساهمة من طرف sweetlola الأحد 25 أبريل 2010 - 12:32

انا اقصد برامج جرافيم مش انيميشن انا بشتغتل فى ستديو على برامج المونتاج اللى حضرتك قلتها بس انا بتكلم عن صورة مطبوعه هجرب الادوب ريدر و ارد على حضرتك وشكرا اوى اوى لاهتمامك
    tahakassem
    tahakassem
    مشرف
    مشرف

مُساهمة من طرف tahakassem الإثنين 24 مايو 2010 - 18:45

sweetlola كتب:انا اقصد برامج جرافيم مش انيميشن انا بشتغتل فى ستديو على برامج المونتاج اللى حضرتك قلتها بس انا بتكلم عن صورة مطبوعه هجرب الادوب ريدر و ارد على حضرتك وشكرا اوى اوى لاهتمامك

ممكن من خلال الفوتوشوب
    وان شاء الله حعمل مشاركة حتى يستفيد الجميع

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 19 أبريل 2024 - 12:43